21 Mart 2008 Cuma

Dad, I'm gay! Excellent!!..


Vodafone reklamları yeni versiyonlarıyla devam ediyor, Telsim'den bu yana yaptıkları en iyi kampanya oldu bu.
-Anne ben Afrika'ya taşınıyorum.
-Çok uzak!
-Siz kardeşsiniz evlenemezsiniz.
-Rezalet!
versiyonlarından sonra aynı güzellikte devam ediyor seri.
-Beşizimiz olacakmış aşkım.
-Çokmuş yav!
-Aslan kaçmış müdürüm.
-Çaktırma!
İngiliz Vodafone'dan uyarlanma kısa, vurucu reklam spotları bunlar. Bu kadar hoş, ince düşünülmüş, espirili reklam serisinde, kızın, "Baba ben okulu bıraktım, dansöz olacağım" dediği, babanın da "Mantıklı" yanıtını verdiği versiyon "Kötü örnek oluyor" eleştirilerinden sonra yayından çekilmişti.
Türkiye bu küçücük espiriyi bile anlamayıp çok ciddiye aldı. Oysa İngiltere Vodafone reklamlarında nediyaloglar kullanılıyor;

-Dad, I'm pregnant.
-Oops!

-Dad, I'm gay!
-Excellent!

Ben de ilk okuduğumda oha demiştim ama reklamı bulup izlediğimde gerçekten hoş olmuş, gerçi bunun gibi bi konuyu Türkiye'de espiri olarak kullanmak pek akıl işi değil gibi...

Hiç yorum yok: